helvete jävla skit

hejsan. jag ska sluta röka och snusa. det innebär kaos. jag är trött, seg rastlös och helt galen. nyår va vell nice. vi smällde lite raketer och jag rökte cigariller. men nu e allt kaos. jag av tvungen att röka en cigarill för jag blev helt tokig men de kändes inte bättre när jag gjort det. för jag vill verkligen sluta men det e fan omöjligt får vell ta nikotin tuggummin igen då. vill bara åka iväg bort från allt. jag ahr inte ätit nått på hela dagen och skulle städa mitt rum. skit tråkigt att göra det så jag började bli sur sen komemr min bror hem och spelar piano så jag bli änu mer tokig ville ta fram yxan och slå sönder det där jävla pianot. väntar bara på ett utbrott men orkar inte få nått. orkar inte se andrea helt förstörd för att jag slagit sönder nått. vet inte vart jag ska ta vägen. HJÄLP. helt meningslöst inlägg. bajs på allt. 

Kommentarer
Postat av: mormor

GOTT NYTT ÅR grabben

Bra att du tänker sluta röka

nu har jag ju aldrig rökt så jag vet inte hur de är

men jag har hört att de finns en MASSA hjälp att få för abstinensen Tala med apoteket dom kan hjälpa dej jag lovar

kram Mormor

2009-01-01 @ 18:42:04
URL: http://mittlivharoch nu.blogg
Postat av: Matilda

Det är bra Jimmy, jag ska också sluta hah får se hur det går.. Men vi får ses snart va ett tag sen. hör av dig om du tycker det är jobbigt. kramar

2009-01-02 @ 01:26:41
Postat av: Matilda

hör av dig om du tycker det är jobbigt (förklaring om du vill prata eller nått, jobbigt är det för mig med just nu..)

2009-01-02 @ 01:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0