Det gör ont

så otroligt ont i min mage. hade det igår kväll också men det blev bra när jag vaknade i morse så hoppas väll att det blir likadant igen då. under kvällen har vi grillat och kollat på senaste wallander. "skulden"


det var en bra film och den slutade absolut inte som jag trodde. den var ju hemsk på ett sätt men på ett annat sätt blev man glad att fallet inte var som man trodde. kan rekomendera att ni ser den själv älskar jag alla wallander, jag trodde att wallander hämnden var den sista. då kan jag tala om att jag blev hur glad som helst då jag fick veta att det kommer 12 till efter den. nästa film som ska släppas heter kuriren. den verkar riktigt bra. den handlar om ett motorcykel gäng på sporthojjar som tävlar på bana och som annars säljer droger. en stor mängd droger har försvinnit och en man mördas. kurt blir galen och säger att han ska riva hela gäng lokalen.

Nu ska jag ta och lägga mig bredvid andrea så hörs vi imorgon. pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0