förlåt att det blev så sent

vi åkte och handlade lite midag och efter att vi ätit så åkte jag andrea och hennes mamma hem till andrea´s pappa som varigt med om en olycka emn nu är hemma från sjukhuset. hur ska jag beskriva hans tillstånd. förvirrad stressad arg och inte sig jsälv. jag har väll träffat hennes pappa 4 gånger typ under hela tiden vi varigt tillsammans och fast jag inte lärt känna honom så märkte jag ju att alltid inte stod rätt till. jag lovade ju bilder från slotts trädgården och här kommer dom.




När vi var ute och gick stötte vi på några utav den här saken. med andra ord finns det får i kungens trädgård. andrea har tagit alla bilder.



jag tycker jag ser så arg ut på dom flesta bilder. nu hade jag ju solen i ögonen så jag blev ju mer eller mindre tvungen att kisa lite med ögonen. men är det den rakade skallen som gör att jag ser så arg ut?



jag tycker den bilden blev skit bra.



fint. vattnet mot målnen. det är ifrån en fontän.



detta måste ju vara världens drygaste jobb. bara stå still där hela dagarna. dom tjänar väll bra iaf. men men mitt psyke skulle aldrig klara av att bara stå upp och enr hela dagarna men nu måste jag sova så jag orkar håla er uppdaterade imorgon också :) imorgon tar jag och andrea min bil genom stan och åker till hennes pappa men jag lovar en uppdatering innan det. sov gott allihoppa. pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0