Jag får inte sova

sitter i sängen skulle precis lägga mig för att sova då jag tog ett blodsocker prov och insåg att jag inte sjunkit mer än 0,4 enheter på 40 minuter så då insåg jag att jag måste hålla mig vaken. jo nu ska jag förklara om man inte sunker i blodsockret då amn tar insulin så innebär det att kroppen inte får något insulin. om kroppen inte får nogåt insulin så börjar jag att kräckas inom 4 timmar. det innebär att jag måste till sjukhus och få insulin och vätske dropp. så nu håller jag verkligen tummarna att blodsockret sjunker annars blir det sjukhuset som gäller. måste därför hålla mig vaken och ta prov minst varje timme. tar nog prov varje halv timme så jag ser om det går åt rätt håll. uppdaterar i morgon om hur det går. ställ gärna frågor om ni inte förstår vad jag skriver om.

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0