Jag ska jobba arslet av mig

Vad har ni för betyg? jag har 20 poäng och nu är alla prov klara och jag måste fixa godkänt i engelska. det är typ 3 veckor kvar och jag har aldrig haft engelska. Jag måste ju fan jobba arslet av mig. men det kommer jag nog fixa elller? Ska ikväll ta reda på exakt vad man behöcer kunna för att få godkänt sen blir det till att jobba. 

annars då?

Jo jag tog moppen till andrea igår eftersom hon hade bilen. 
När jag kom till andrea var klockan 2 jag hade varken ätit frukost eller lunch, och jag ska vara en diabetiker, hmm.
Vi gick och köpte lite till maten sen började vi laga mat och vi åt midag redan klockan 4. sen låg vi bara på soffan hela kvällen så himla skönt.  Kollade på extrem makower home etit eller vad det heter. Det var en kvinna med 4 barn. hennes syster hade 10 barn sen avled hon i livmoderhalscanser då gav systern ett löfte att ta hand om hennes barn.
Hon hade nu hand om 14 barn, hade knappt tid att jobba och dom bodde på hotel. ingen ville hyra ut något hem till dom. Det var dubbel avsnitt så jag fick inte se klart det. är skit nyfiken på hur det kommer bra och om dom kommer göra ett rum till varje barn. Dom äldre som var runt 16 var riktiga förebilder för dom mindre dom sa själva att dom visste att dom var tvungna att vara starka och inte göra nått dumt för då tror dom mindre att det är okej.

sedan kollade vi på sjukhuset och sedan var det ju säsongsavslutning på efterlyst.
En kille var på väg hem. en bil kör upp bakom honom två män hoppar ut för att råna honom på hans mobiltelefon. dom sparkar och slår honom. han faller ihop. får ett kniv hugg i magen och en av rånarna sätter sig på honom och drar kniven i ansiktet på honom.

Hur i helvete kan man sitta och skära någon i ansiktet med en kniv?

Nog fan har jag slagits men förihelvete någon spärr måste människorna ha?

Sen var det hämskaste. ett par skulle begrava sitt spädbarn som avlidigt. när dom kom till kyrkan och skulle ta farväl så var kistan tom. förstår ni vilken panik? usch hämskt. och vem fan vill sno ett dött spädbarn?

Nej jag tycker det är sjukt.

idag ska jag förmoidligen ut och köra fyrhjuling men jag vet inte.

Jag kommer höra av mig senare idag. ni får ha det super duper bäst.

pusspåre



där ligger jag på sladd med en gocart fast på is så då är det is carting. bilden är tagen i början på 2008 tror jag. roligt var det iaf

Kommentarer
Postat av: sandra

usch vad hemskt! det finns verkligen sjuka människor :s

2009-05-07 @ 14:33:15
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: sandra

jagvet, madde berättade det idag för oss, haha men va kul! :D

2009-05-07 @ 22:19:27
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: asa

Jimmy! Du kan allt! Jag tror på DIG!

2009-05-08 @ 08:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0