fin spackel i mitt hjärta

tjenare. idag ahr jag byggt på högtalar lådan en hel del. inte mycket kvar nu. 1-2 lager finspackel sen ska det sprutspacklas och sen är det bara lackeringen kvar :)

nu får ni bilder från idag.



så såg det ut när jag slipat lite på de senaste lagret grovspackel och nu var det dags för finspackel.



så långt kom jag innan det var dags för en rök paus.



simsalabim så var det finspackel överallt.



från sidan. längst ner ser ni att det är lite omgämt men det ahr jag skurit bort nu så det är gämt och fint.



den ena burken finspackel tog slut så jag inte kunde spackla baksidan men det kommer imorgon. hoppas det räcker med en burk till annars måste jag ju införskaffa mer. men imorgon får ni se hur det går. det här får ni nöja er med nu. pusspåre


Kommentarer
Postat av: Nitz

Blir grymt det där jimmy :D Du får skjussa mig sen så får man höra sköna ljudet;)

2009-09-20 @ 18:39:29
Postat av: Anonym

Lägg gärna ut mer bilder sen, så man får se resultatet :)

2009-09-24 @ 22:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0