Hela lådan spacklad

Ja här sitter jag med feber och förskylning men orka inte bara sitta här så jag drog ut och fixade lite med högtalarlådan.



tog bilden på baksidan av lådan för någon kväll sedan. det var innan det åkte på glasfibermatta där.



sidan innan det kom på glasfibermatta.



nu är baksidan och sidorna inklädda i glasfiber matta. och nu till bilderna från idag.



ett lager spackel över glasfibermattan på sidan av högtalarlådan.



ett lager spackel över glasfibermattan på baksidan av lådan. det var ett helvete att få bort alla luft bubblor men jag löste det nog bra.



bild från andra sidan.

lite info: nu är det nog bara fixa till allt smått som inte är fixat sen blir det ett lager till grovspackel sen så slipa sen finspackel sen är det klart. pusspåre


Kommentarer
Postat av: pamela

coolt, du verkar ha mycket att göra :)

2009-09-06 @ 18:31:46
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läser din blogg med jämna mellanrum och vill bara säga att jag "älskar" dig. Jag vet att det är starka ord men jag står för dem... du är min överlevnadshjälte. På något sätt tar du dig alltid framåt och uppåt och ser ljuset i livet. Tror du på vissa områden har mer livskunskap än en 50-åring. Massor av kramar till dig och Andrea.

2009-09-06 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0