inget jobb idag

jimpa som jag jobbar med ringde 20 över 6 och fråga vart jag var. då hade jag lyckats somna om. när jag vaknade vid halv 5 i morse klädde jag på mig och satte mig i soffan och kollade på tv för att INTE  somna om. men när jag satt upp föll huvudet framåt och jag somnade om tror du jag hade ont i nacken när jag vakna? men när jag vaknat av att han ringt och rest mig upp fick jag panik så jag ringde och sa. du vart är du någonstans. jag kan komma dit och jobba. men han sa att de va lugnt och att jag kunde vara ledig idag. jag sa till andrea. tänk om det hade varit ett riktigt jobb och ingen praktik då hade de vart kört. men iaf så sluta det med att jag var ledig idag. så jag sov till 12 istället. det behövde jag verkligen. min kropp var helt död innan och jag hade extrema utstående påsar under ögonen. men iaf så ska jag och andrea till väsby idag och jag skickade ett sms. måste vi städa köket och allt innan vi åker. hon sa ja tyvär och jag märkte att hon inte alls ville göra de så jag ställde mig i köket och fixade allt. diskade de som behövdes och gjorde rent. de tog nästan 2 timamr kan ni förstå hur de såg ut innan då? tänk vilken glad överaskning för henne när hon kommer hem och jag redan fixat allt. hon kommer bli super glad och jag längtar efter att få se hennes reaktion. men nu ska jag vänta på att hon kommer hem. hörs när jag kommit till väsby. pusspåre

Kommentarer
Postat av: leila

vilken tur att du fick ledigt då :) pusspåre!

2009-09-19 @ 18:01:08
URL: http://therealone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0