vad fan vill ni läsa?

Nu sitter jag här och vet igentligen inte vad jag ska skriva men igår var jag och andrea ensamma hemma så hon gjorde lite wok till mat och så gick vi och köpte varsin bit prinsess tårta och hyrde en film som hette yes man. den var rolig så kvällen var räddad. men innan det åkte jag och andrea till byggmax och köpte takplattor till huset då  pappa lyckats trampa sönder några när vi målat och när man åker driv in på bygg max så skriver dom ju upp reggskylten på kvittot och så går man in med kvittot och betalar och haha ja kolla på kvittot.



haha jag har ju bara registrerings skylt bak och en barnvagnsskylt fram så dom skrev upp barn vagns skylten. haha tror ni jag skratta när det stod värsting på kvittot. och högre upp stod det kund: värsting. hahah de tyckte jag var roligt. men iaf nu sitter jag hos andrea. hon ska plugga idag så jag ska hem och bygga lite på min högtalarlåda som börjar bli någolunda färdig. så då får ni lite uppdatering därifrån också. men vad vill ni läsa? vilka inlägg är ni intresserade av? dom om högtalarlådan? diabetesen? adhd? eller vad jag gör på dagarna? säg vad ni tycker nu så jag vet vad ni vill se. jag har kollat lite på en sådan här litet mini pc. typ skitnice att ha med sig överallt va :)

men de tröjjer en liten stund innan jag hostar upp 3 000 men snart så får ni uppdateringar hela tiden för är jag är hemma har min bror datan nästan hela tiden så jag ska försöka så jag kan hålla er uppdaterade. men nu ska jag hem snart så får ni uppdatering i kväll på högtalarlådan och säkert andra godsaker. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag älskar att läsa det mesta du berättar om. Tycker om din blandning av glädje, humor, sorg, ilska, kärlek, engagemang, projekt du håller på med... ja allt =)

2009-09-15 @ 22:05:28
Postat av: Åsa

Jag vill jättegärna veta mer om vad du gör på dagarna :) Jag vill såklart också höra om allt det andra :D Du äger Jimmy H!

2009-09-16 @ 16:03:05
Postat av: Lisa

Jag håller med Madeleine. En blanding av allt är bäst :o)



Själv köpte jag en mini-pc för ett par veckor sen. Det är verkligen supersmidigt och skönt! Det rekomenderar jag :o)

2009-09-16 @ 18:49:14
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0