Vila i frid

Christopher Tillberg föddes den 11 februari 1988. men sorgligt nog så avled han den 2 september 2003. endast 15 år gammal lämnade han oss. jag kommer ihåg när vi åkte skate board tillsammans hela gatan. alla grabbar men när du hamnade på sjukhus så slutade alla direkt. det gick lixom inte utan dig. kommer ihåg när vi byggde och målade warhammer gubbar. jag vet inte varför men Christopher målade en till mig och skrev sitt namn under.

den här målade han till mig.



Den kommer jag att spara hela mit liv.



namnet på under sidan



hoppas vi ses där uppe. vila i frid ♥Christopher Tillberg♥


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Varför dog han?

2009-09-15 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0