Andrea, Anden, Fredde, Dennis och Jag



                            (från vänster Andrea, Anden, Fredde, Dennis och Jag)


Vet inte riktigt vad Fredde sysslar med på bilden men nån bättre bild med alla på fick vi inte.

Fredag och söndag så har vi allihoppa suttit på min baksida och tagit det lugnt och snackat skit. Eldat och grillar marshmallows. Vi har haft det riktigt trevligt och det har vart riktigt skönt att få träffa Dennis. Nu har han åkt till Västerås och får komma hem en helg i slutet av maj. Då blir det grillning.

Det blev ingen inspelning av låten idag. Angelica kommer till mig imorgon och ska sjunga lite i refrängen. Jag vågar inte ge er något datum då låten kommer släppas men den kommer nog ganska snart.

Kommer ladda upp fler bilder ifrån helgen senare.

Nu kollar jag och Andrea på halv 8 hos mig. Vi hörs senare.

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0