Barn och ungdoms psykiatri

Idag har jag vart på bup (barn och ungdoms psykiatrin) och träffat min läkare. Vi konstaterade att jag fortfarande inte haft något utbrott sen i sommras. Sen så pratade vi lite om medicineringen. Jag tog ju piller 2 gånger per dag förut men nu tar jag bara Ritalin 30 mg på morgonen och inget mer under dagen. Eftersom att det funkar bra så fanns det ingen anledning att diskutera det heller.



Så ser mina piller ut. Rätt meningslöst att lägga upp men de kan väl vara kul att se för nån.

Sen så pratade vi om att jag ska bli pappa. Han sa grattis sen pratade vi lite om skolgång för Andrea och sånt.

Sen så bar det av till jobbet och nu efter jobbet så har jag testat att sjunga en vers på nya låten "Bokstavsbarn" Som kommer släppas när jag har haft tid att skriva klart den och spelat in och mixat den. Jag har inte så mycket tid nu för tiden.

Bilder på Andrea´s mage kommer under veckan. Vi har inte hunnit ta några. Sen så kommer det även bilder ifrån helgen.

Och nu kommer pappa snart hem med en 150 grams burgare ifrån mammas sibylla, Underbart!

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: bella

Ja, nog var de tungt alltid.

Mot slutet fick jag ta 110enh novorapid till frukosten, snacka om att de kändes som att ta livet av sig. Men de gick vägen. En stor bebbe blev de också, de är ju en av riskerna då man är diabetiker.



Nej jag hoppas på pump nu. Men vi får se.

Lycka till med bebben. =)

2010-04-13 @ 20:27:46
URL: http://tantellergumma.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilken nice blogg du har! =D

2010-04-13 @ 23:17:28
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett tips ta lite inspiration från Big-L andvänd hans flow rim och så vidare lär dig av de amrekanska rapparna t.ex börja skriva texter som inte rör om dig utan som historier osv :) skulle vara fett !

2010-04-14 @ 17:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0