Det skär i hjärtat



Jag saknar dig redan. De svider verkligen i hjärtat att veta att du kommer vara borta ett tag. Vi måste träffas så fort du får permis. Jag förstår verkligen inte varför jag är så jävla ledsen när jag vet att det här är det bästa för dig. Det är fan inte kul att vara inlåst men blir du fri från drogerna så kommer du tycka att det är värt varje minut som du vart inlåst.

Det känns verkligen i hjärtat att du e borta och att du inte kommer få träffa min och Andrea´s bebis när den är ny född. Du är iaf hemma innan dopet så då får du vara med. Jag saknar dig redan. Längtar tills din första permission.

Du klarar detta mannen jag är säker. Kärlek och styrka till dig ♥

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: iselin

kul blogg! :>

2010-04-11 @ 19:03:47
URL: http://iselinrosseland1.blogg.no
Postat av: Robert

Free D!

2010-04-14 @ 00:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0