Min röst viker sig

Idag har jag försökt spela in låten "bokstavsabarn" texten är inte helt klar men jag tänkte testa att spela in lite. Min röst ville inte alls sammarbeta. Jag låter helt normal när jag pratar men det var fanimej helt omöjligt att sjunga. Jag lät som om jag hade rökt 3 paket cigaretter om dagen hela livet. Försökte ändra rösten åt alla olika håll men ingenting funkade. Jag fattar verkligen inte varför min röst vägrade sammarbeta med mig. Så jag får väl helt enkelt skriva klart hela låten innan jag får lov att spela in.



Nu måste jag hitta inspiration till att skriva sista versen så det ska jag jobba på.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: :(

Fan vad synd :( jag som längtat efter en ny låt :P

2010-04-20 @ 15:12:15
Postat av: Mohawwk

Synd fan.. Är ju själv ett bokstavsbarn.. Asperger du vet :P

Men skriv klart låten så blir det nog bättre :D /Simon

2010-04-20 @ 18:10:44
URL: http://mohawwk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0