Varför har dygnet bara 24 timmar?

Det är ju alldeles för lite med 24 timmar per dygn. Man hinner ju inte med allt man måste och vill ha gjort. Man kommer hem runt 17-18 på eftermiddan och då ska man äta direkt. säg att man e klar halv 7. då har man 4 timmar på sig att göra de man måste innan man måste lägga sig i sängen för att orka upp dagen efter.

Jag vet att jag kommer ha mycket mindre egen tid när jag blir pappa men det är inget problem alls. Jag kommer lägga all tid jag kan på min familj. så kom inte och säg "hur ska du kunna ta hand om ett barn om du tycker att du har lite tid nu"

För jag vet att jag kommer ha mindre tid.

Men just nu hinner man ju inte med de som prioriteras att göras. När jag fått barn så kommer barnet att prioriteras och självklart även min flickvän. vi måste ju ha tid tillsammans för att inte glömma bort varandra men det är inget problem att få ihop det. Man måste vara positiv.

Men de jag menar mest med att tiden inte räcker är att när jag skriver låtar så kommer jag aldrig i säng i tid. Av någon anledning så skriver man bäst på nätterna och det går inte riktigt ihop med att jobba på dagen. Så det är lite knepigt att få ihop men allting går. Ingenting är omöjligt bara olika svårt.

Nu ska jag ägna mig åt mitt låt skrivande och jag ska ta mig god tid att skriva, spela in och mixa ihop låten för det här kommer bli något riktigt bra tror jag. Jag ska göra allt jag kan för att få ett bra resultat.

Vi hörs.

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg :)

2010-04-08 @ 22:35:25
URL: http://berglundfrida.blogg.se/
Postat av: SARA MATTSSON :)

SV: japp, de tror jag dom är :)

2010-04-08 @ 22:53:15
URL: http://saars.blogg.se/
Postat av: Ankiepankies

Hoppas du får en mysig fredag! :)

2010-04-09 @ 13:09:14
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
Postat av: låten

Ny låt tack ? väntat förevigt känns det som! :(

2010-04-09 @ 16:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0