Köpt hörlurar under tid av rastlöshet

Idag blev jag otroligt rastlös. Vart hemma ifrån jobbet nu och har alldeles för lite att göra på dagarna. Jag och Andrea gick då ner till solna centrum eftersom att vi ändå behövde hämta ut ritalin till mig. När vi var där så hittade jag ett par hörlurar på clas ohlson. Jag har letat efter ett par hörlurar som har en nackbygel som jag kan ha när jag åker till jobbet och när jag är ute. Jag vill inte använda dyra studio härlurar ute om det skulle regna tillexempel. Sen så slits kablarna mycket när man stoppar dom i fickorna och rör sig hit och dit. Sen nu när jag letat hur länge som helst så fanns det en sån model på clas ohlson för 99 kronor. Och ljudet var mycket bättre än jag förväntat mig med tanke på priset. Dom kan spela upp till 116 db.



Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Tobbe B

tjena killen hur är läget? länge sen vi hördes sen sist om du vill kan vi ju höras skriv ett mess när du känner att du vill/kan saknar dig!

2010-08-17 @ 18:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0