Jimmyh & Kitty - Min framtid

Ny låt släppt med Kitty!



Text

Jag måste accelerera inte sitta och fundera, dags att gå framåt har en framtid att planera. När jag ser tillbaka finns det ingenting jag saknar, bara massa människor jag fortfarande hatar. Vet ingenting om hur livet kommer bli. Men jag chansar och går framåt för att skapa mig en framtid. Hellre de än att blicka tillbaka, Hat och förakt är känslor jag aldrig saknat. Måste gå vidare lugna mig som krigare. Se ljust på min framtid sedan tagga vidare. Ba ba ba bara flyga iväg. Fäller ut mina vingar vinden visar mig min väg. Står på en plats jag inte tänker stanna på. Jag steppar upp på scen och hör publiken skrika Jimmyh, ja ser det solklart hur de kommer gå, de e hiphop som avgör min framtid och nivå

Min framtid blir bra, Min framtid är ljus jag känner hela kroppen drabbas av ett glädjerus, För jag lovar och svär ingenting kan stoppa mig nu när till och med vinden har fångat mig.

kommit så långt, för om jag blickar tillbaks
är det inget emot, av vad jag blivit idag
vet vad jag vill och jag vet vart jag står
följer mina drömmar och fortsätter att gå
lever i nuet och har drömmar om dagen
olika möjligheter, jag som har valet
ska nå min nivå, bosätta mig på scenen
känna hur adrelinet rusar runt i benen
ska vara stolt för jag står här idag
tack vare denise å therese som skapa maskrosbarn
alla som jobbar där, det fick mig förstå
att allt jag tror på är nått ja kan uppnå
efter regn kommer solsken jag vet det är sant
i negativt bor positivt, jag ser det ibland
jag söker inte sympati, hoppas ni förstår
finns många fler som gått där ni går

Min framtid blir bra, Min framtid är ljus jag känner hela kroppen drabbas av ett glädjerus, För jag lovar och svär ingenting kan stoppa mig nu när till och med vinden har fångat mig.

Kitty maskrosbarn Jimmyh bokstavsbarn båda två har krigat hårt sen vi va små barn, men vi börjar koppla av, tar oss fram dag för dag, framtiden är ljus något jag kan njuta av. Minns de som igår när jag räkna dar, ja typ hur många jag har kvar. Ingen ide att slösa tid på frågor utan svar, jag ändrar på mitt liv och njuter av varje andetag, Kitty tatuerade maskrosbarn och jag svär jag ska tatuera bokstavsbarn. För det är den skiten som har skapat mig och jag känner stolthet som aldrig kan tas från mig. Så döm mig för den jag är inte den jag engång var från pojken på psyket till en familjefar, så kolla på oss har haft liknande problem med socialen och bup, tagit oss upp på egna ben.

Min framtid blir bra, Min framtid är ljus jag känner hela kroppen drabbas av ett glädjerus, För jag lovar och svär ingenting kan stoppa mig nu när till och med vinden har fångat mig




Så vad tycker ni om låten? Lämna en kommentar! Om ni gillar den får ni gärna länka på Facebook på era bloggar och överallt!

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Masina

Naaw va gullig du är som pappa, och din dotter är så söt :)

2010-12-12 @ 01:20:30
URL: http://masinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0