Julbak nummer 1

Idag har vi ägnat oss åt att göra julgodis här i solna där vi bor nu förtiden. Nästa vecka ska vi ha julbak i väsby så därför får rubriken lyda Julbak nummer 1.

Anne vår granne var här, Sandra som är Andrea´s kusin var här med sin son Robin. Fler var vi inte men det blev väldigt trångt i köket. Det slutade väl med att jag och Sandra gick runt med varsin Baby björn med våra barn i medans dom andra skötte sitt, Sen så gick vi runt lite, rörde om lite i knäcken och gick vidare. Lite lugnt och mysigt julbak.

Sen så satte vi oss och drack glögg. Självklart drack jag 100% alkohol fri. Vi kollade på reprisen av "så mycket bättre" Och gissa hur Elvira och Robin var då?



Min underbara flickvän med min underbara dotter och hennes syssling.

Det är väl vad som hänt idag. Nu är semestern slut och imorgon börjar jobbet igen. Klockan ska åter igen ställas på 05:45! Det är rätt så skönt ändå att få återgå till rutinerna men det har självklart vart underbart att få vara hemma med min fina familj!

Jag släppte ju en låt med Kitty här om dagen och har redan fått en ny ide om låt! Eller snarare en liten ny ide att lägga till på ett gammalt projekt. Det kommer nog bli nice!

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Kitty - www.youtube.com/chokladfluffins, tjejrappare.

niice jimmy! elvira är så SÖT

2010-12-12 @ 20:16:54
URL: http://fuckingdramaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0