Nytt låt släpp i veckan

Den 26e december, 6 år sedan som det var tsunami. Tiden går hur fort som helst och alldeles för många liv gick åt. Vila i frid ♥

Vad har hänt idag då?

Var i Solna centrum idag för att fixa så att klockan jag fick skulle bli rätt längd så den passar men det gick tydligen inte att ordna eftersom att hon inte lyckades få isär armbandet så vi får göra ett nytt försök imorgon i kista centrum.

Men vi tog en sväng på Jack and jones bara för att titta lite... Det slutade med att jag köpte 3 par jeans för 2 199 kr.

Har inte orkat ta bild på alla så jag snor en bild ifrån deras hemsida på ett av paren.



Sen så hade jag tänkt skriva en låt men det gick verkligen inte. Så jag började nästan ge upp men då hittade jag det perfekta beatet och nu är texten klar.

Så någon dag nu när jag har semester så ska jag åka hem till mamma och pappa och spela in låten så snart är det låtsläpp. Trevligt va?

Nu ska jag skita i det här och mysa med min dotter!

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Mohawwk

Min granne är en av de få som överlevde tsunamin, hon var den ända som överlevde i sin familj.. Bor hos sin faster nu... Kan säga att hon inte har kommit över det än... / Simon

2010-12-27 @ 09:45:43
Postat av: Sabrin - Mamma till Lovisa & en tvåa påväg

Vilken otroligt fin låt du har skrivit till din dotter :)

2010-12-27 @ 19:29:07
URL: http://sabrinaarnio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0