Senaste 5



Jag känner att jag inte har så mycket att skriva om så jag delar med mig av dom senaste 5 låtarna jag gjort. Men jag ska väl försöka få ihop någon liten text iaf.

Idag tog vi en sväng in till stan för en fika. Allvarligt, vad dyrt det har blivit att fika? Det kostar mer för en varm choklad och en choklad boll än vad det gör för en lunch med en coola! Det är ju inte riktigt klokt?

Ska man säga ska vi  ta en fika? Nej vi tar en lunch det är billigare. Det är ju helt otroligt.

Hur som helst så åkte vi hem tillslut och sen åkte vi iväg till city gross för att handla inför nyår. Det viktigaste fick vi med oss hem iaf.





Pommac. Är man nykterist så dricker man inte skumpa och vad är då bättre än pommac? Underbart!

Nej jag har faktiskt inget att skriva om. Jag är ledig och det händer inte så fruktansvärt mycket men jag ska skriva mer så fort det händet något kul.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Linus

TUNGA LÅTAR :D !!! va på tiden med lite nytt ;)

2010-12-30 @ 16:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0