Tråkiga nyheter

Tråkiga nyheter kära vänner.

Jag kommer inte kunna spela in låten under veckan. Min studio ligger hemma hos min mamma och pappa och min mamma har blivit magsjuk. Jag tänker inte riskera att det smittar mig och sen Elvira. Blir jag magsjuk blir det jättesvårt att kontrollera min diabetes och blir Elvira magsjuk så blir det ett helvete. Så tyvär blir det ingen låt inspelning den här veckan.

Jag ska försöka att skriva fler låtar nu så att jag kan spela in flera samtidigt när jag väl kan spela in. Så hoppas vi att mamma kryar på sig.



Familjen solglasögon

Vad ska jag skriva om idag då?

Var i kista galleria igår och kollade runt lite sen har det inte hänt så mycket. Vet inte vad vi ska göra imorgon eftersom att jag hade tänk spela in då men nu är det ju ändrade planer så vi får väl se vad vinden bär oss. 

 Jag har inget vettigt att informera er om och jag tänker inte trötta ut er med någon lång tråkig text så jag skriver nått roligare imorgon!

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Leif

När du säger att din "studio" ligger hemma hos M&P... blir jag lite nyfiken -vad är det för studio du kör?

2010-12-29 @ 00:59:22
Postat av: bea

åhh falkenberg :)

2010-12-30 @ 20:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0