Tattoo Magazine



Jag har ju helt klart fasnat i det här med tatueringar nu. Tiden för min första tatuering är bokad och sen tänkte jag hinna med 2 tatueringar till innan 2011 tar slut. Sen tänkte jag göra 2 under 2012 om jag inte hinner med någon av dom under 2010. Kan ju inte börja tatuera mig förens i sommar eftersom att jag fyller 18 då.

Köpte den här tidningen idag och det fanns en hel del shyssta grejer i den. Jag tycker ju inte att man ska tatuera in något enbart för att det är fint eftersom att det då finns risk att man tröttnar på det. Men jag har nu 5 motiv som är riktigt
viktiga för mig och som jag ska tatuera. Sen 1 motiv som jag inte tänker tatuera på ett par år.

Alltså tänker jag inte ta något motiv ur tidningen och tatuera det men man kan ju få insperation till hur man kan vidarutveckla dom idéer som man redan har.

Vidare ifråmn det ämnet.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag har jobbat och slitit som vanligt. Tågen var försenade med 20 minuter och man fick frysa en del på perongen men jag kom hem till slut och min underbara dotter blev så glad när hon fick se mig :)

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0