20 månader

Idag så har jag och Andrea varit tillsammans i 20 månader. Tiden går ju jävligt fort. Känns som de va igår jag var ute och lallade runt. Är otroligt glad att jag sitter här idag och inte är ute och stökar.

Tack baby ♥



Bilden är tagen för exakt 20 månader sedan.


Idag har jag varit i Kista och köpt en födelsedags present till Andrea. Hon fyller år på måndag men ska firas imorgon. Sen så har vi vart och handlat lite och nu sitter vi bara i soffan och slappar ordentligt. Med tanke på hur vardagen ser ut så måste man ju få njuta av lediga tiden man har på helgen.

Imorgon så släpps min hemliga låt. Vet inte vilken tid exakt men någon gång på eftermidagen eller kvällen. Senast 20:00 är jag nästan säker på. Men jag borde kunna släppa den runt 18:00 om ingenting kommer i vägen. Ser fram emot att få den låten släppt. Ska bli härligt.


Har lagt upp bilden förut men jag gör det igen. Så här ser låten ut.



3 verser och 2 refränger.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow, 20 månader! Grattis! :)

2010-03-28 @ 10:41:44
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0