Hur kan man ?

Allvarligt hur kan man klara detta? Kolla på det här video klippet. Jag fattar inte hur man lyckas med detta utan att ramla. Helt otroligt.



Han måste haft tur.

Idag har jag varigt hos tandläkaren. Jag hade några stycken små hål som var så små att man inte gör något åt dem. Bara borsta tänderna ordentligt så kommer dom tydligen försvinna. Jag hade inte vart hos tanläkaren på 2 år och jag var säker på att jag skulle ha flera stora hål. Jag skötte inte mina tänder specielt bra tidigare. Livet var stökigt och inget vardagligt funkade. Men nu ska man inte bara borsta tänderna 2 gånger om dagen. Nu ska man ha nått flormedel att gurgla och använda tandtråd varje dag. Skönt iaf att man inte hade några hål som måste lagas.

Vad ska man göra under lovet då? Bilen måste lagas och så mycket mer har jag nog inte inplanerat. Skulle vilja hinna spela in en låt men får se om jag får tid och lust till det.

Kan ju alltid bjuda på en bild från 2005. Det är helt otroligt vad fort tiden går.



Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0