Matematikern

Räknar, räknar och räknar. Vad räknar jag på? hmm. Ingen som vet.

Idag har vi vart i stan. Jag och Andrea åkte in dit och träffade Kazin och Malin. Vi satte oss och fikade, bara de va roligt då jag var "dörrvakt" vi satte vid dörren och den stängdes aldrig riktigt ordentligt när folk gick in och ut. Det stod en skyld på dörren "stäng dörren ordentligt" men folket verkar vara blinda. Vilket resulterade i att jag till största delen av tiden ägnade mig åt att stänga den där dörren. Tur att man inte behövde resa sig upp, utan kunde stänga dörren sittandes. Men vidare i livet, vi gick runt i stan och kollade på de mesta som butikerna kunde erbjuda. Sedan var det tillbaka till väsby och sedan så har det inte hänt så mycket alls.

Imorgon så ska vi åka till eriksdalsbadet med Angelica och Max så det blir nog härligt. Bara de att jag inte tål vatten. Nej men helt sant jag får utslag så jag måste först smörja in exakt HELA kroppen innan jag kan bada. Det gör att jag känner mig som en äcklig kondom. Bara kladdigt överallt och kläderna blir kladdiga och Blä. Men de är bara att smörja in sig och sedan smörja in sig igen efteråt med kortison.

Nu blir det kvällsfika med Andrea.

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Lina

Kikar in efter att ha sett din sida på FL och vill säga Grattis och lycka till med bebisen i magen :-)

2010-03-05 @ 23:34:28
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0