Nu blir nästa inlåst



Jag täckte ditt ansikte för att ingen ska känna igen dig. Endast dom som känner dig kommer veta att det handlar om dig. Vill inte visa vem du är med tanke på hur många som kommer se det här, jag vill inte att folk ska stämpla dig för det du gjort.

vill inte nämna ditt namn, kallar dig för x.

Vad var det jag sa? att du skulle åka in en dag... Det här är nog det bästa för dig. det kommer vara tungt att sitta i en cell men jag hoppas att det leder till att du blir fri från drogerna. vill att du ska vara ren.

citerar det du skrev i ett sms "men jag ska bli inlagd snart o då hoppas jag att när jag kommer ut så ska jag va ren och hålla det så..<3"

x jag hoppas verkligen att du tar dig ur den här skiten. vill aldrig se dig hög, jag vill se att dina pissprov visar negativt och att du kan lämna detta helvete du har startat. får du inte hjälp nu så kommer det sluta riktigt illa.

Tänk över ditt liv och vad du vill åstakomma när du sitter där i cellen. jag hoppas verkligen du har styrkan att klara det här. du är värd ett liv utan droger. Jag kämpar med dig bror ♥

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0