Jobb nästa vecka och låtskrivande

God dag på er alla. Jag har en fruktansvärd huvudvärk och mår lite små illa till och från. Sen så kändes det nyss som att jag skulle koka över så jag typ dränkte skallen i kallvatten och det hjälpte ju lite iaf. Sen så har jag börjat hosta lite smått. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu.

Nästa vecka är det påsklov men jag ska få jobba på min praktik plats. Det innebär att jag kommer att få lön. Imorgon ska jag diskutera med chefen om hur mycket jag ska få i lön. Så jag har inte råd att bli sjuk nu och varenda krona jag tjänar nästa vecka ska sparas till bebisen.

Jag har fått en fin ide om vad en låt ska handla om och skrev upp några rader i mobilen när jag inte kunde sova för någon dag sen. Jag sitter och letar beat nu och ska nog ägna kvällen till att skriva på låten. Om jag blir klar idag så kan jag ju kanske spela in den imorgon eftersom att jag bara jobbar halv dag.

Jag ska försöka koncentrera mig på musiken nu så jag återkommer lite senare.

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0