Bebiskläder och majbrasa



Jahaja. En dag utan blogginlägg. Ibland får man inte tid för allt men jag ska försöka. Dessa bebis kläder har vi köpt idag och så köpte Andrea ett par mamma byxor. Dom får ni nog se imorgon när vi lägger upp bild på magen.

Vi var i Silverdal i sollentuna igår och kollade på brasan. Var någon utav er där igår?

Träffade några som vi kände sen hände det inte så mycket mer efter brasan. Vi åkte hem och sov. Undra hur många som hamnade på maria ungdom igår? läste att dom fyllde sina 27 platser väldigt fort men undra om de inte kom in fler? Sen så lär väl några ha hamnat på sjukhus halvt sönderslagna igår också? Vad ska man säga, Verkligheten är inte så vacker igentligen.

Nu ska vi grilla. Hör av mig senare.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: maja

vi bor i sundsvall.vi har en egen lägenhet men vi funderar på skaffa en större.hur ska ni bo?

det vore väldigt roligt att prata vidare,speciellt eftersom din flickvän och jag nästan har gått lika långt =)

2010-05-01 @ 23:29:18
URL: http://mmlilieqvist.blogg.se/
Postat av: maja

Ja precis,men lägenhet brukar ofta lösa sig i slutändan.min pojkvän blir 19 i juni.har du inte msn? lättare att prata där :) om du vill alltså! =)

2010-05-01 @ 23:54:53
URL: http://mmlilieqvist.blogg.se/
Postat av: lina

jag läääängtar sååå mycket tills jag fårköpa bebiskläder till min :P

jag vill också ha barn :P

2010-05-09 @ 11:00:21
URL: http://l-illis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0