Låt inspelning och magkatarr

Hejsan.

Nu är det ju så som ni vet att jag har haft en jävla trassel med min mage. Alla symtom jag stämmer men magkatarr. Det är ju inte säkert att det är det men jag har iaf fått en tid hos läkaren på tisdag. Så tills dess ska jag vara hemma. Börjar bli lite smått less på att bara sitta hemma så imorgon ska jag ta mig till studion och spela in en låt. Jag är inte på topp men jag ska göra mitt bästa och hoppas att jag kan spela in och släppa låten imorgon. Nu sitter jag och skriver på ytterligare en låt. Den kommer bli Riktigt härlig. Men klockan tickar och jag måste skriva vidare. Uppdatering och förhoppningsvis låt släpp imorgon.



Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0