Låtsläpp på Söndag


Längtar tills jag får spela in och släppa!

pusspåre

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej! Ville bara säga att dina låtar är SKIT BRA! Jag tror att du sätter ord på sånt som andra inte riktigt kan. Du hjälper nog många genom att peppa dom med dina ord! Dessutom så har du en jätte söt dotter! =) Önskar er all lycka i världen!

2011-04-08 @ 08:18:35
URL: http://mosterstefan.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har en jätte söt dotter och din blogg är enormt bra ! jag började läsa den för någon vecka sedan. har sedan länge tillbaks lyssnat på dina låtar och verkligen älskat dom :) sen såg jag även att du hade en blogg och den är grym ! snälla uppdatera oftare, jag förstår att det är mycket och att du inte hinner, men skulle vilja läsa mer om vad som händer i ditt liv ! din blogg äger verkligen , ta åt dig :)

2011-04-09 @ 20:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0