Det blir bra, fint som fan

Det händer grejer nu. Jag har inte kommit hem före klockan 8 på kvällen 3 dagar den här veckan. Bara en dag jag kunnat ta mig hem tidigt för det händer så mycket grejer nu och ni ska snart få veta vad som sker.

Mitt i allt kaos som ändå är underbart så behövde vi lite lugn och ro. Andrea Tog en promenad med Elvira till centrum för att möta mig där efter jobbet och då åt vi på Kina resturang. Det var välbehövd tid till att prata med varandra. Planera, planera och planera.

Imorgon så åker jag och Jonas på jobbet till Örebro klockan 7 på morgonen. Jag har somnat före klockan 10 varje kväll den här veckan så ni kanske förstår att jag inte haft så mycket tid för er men så fort allt är som det ska så ska jag få rutin på det här igen men som sagt är det väldigt mycket annat som är igång och måste göras.

Tack till er alla som fortfarande går in och läser trots dålig uppdatering. Men jag lovar det kommer bli bättre!



Pusspåre

Kommentarer
Postat av: pygge

örebro??där bor jag... XD vad har ni för jobb där???

Mvh pygge

2011-01-20 @ 21:36:59
Postat av: pygge

Örebro...XD......Där bor jag...vad har ni för jobb där???Mvh Pygggge

2011-01-20 @ 21:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0