tv kväll

Hejsan allesammans. Idag har vi vart inne i stan på ett ärende angående Andrea´s framtida skolgång och sen kom min Mamma och Pappa hit för att prata och diskutera en viss sak som jag inte tänker berätta vad det är än. Imorgon så ska jag och Andrea iväg på ett ärende som gäller detta.

Jag skulle igentligen skriva det här inlägget för ett par timmar sen och berätta att vi bara tänkte sitta framför tven ikväll men det hann jag inte med så jag får väl berätta nu att sen mina föräldrar var här och hälsade på så har vi bara kollat på tv.

Söndagar klockan 18 innebär...



Som många av er vet så är jag väldigt intresserad av Tatueringar.

Sen så har väl ingen missat vad som hade säsongs premiär idag klockan 20?



Solsidan. Underbart att det är igång igen!


Jag börjar undra vart tiden tar vägen. Min dotter är redan 3 månader gammal. Det går så sjukt fort. Snart springer hon väl omkring här och ropar pappa. Hon är så underbar min prinsessa.

Imorgon är det måndag och larmet är ställt på 05:30 så det är nog bäst att gå och lägga sig!

Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0