Gott nytt år 2011




Igår var det nyårsafton och idag är det 2011. Nytt år nya möjligheter och det här året kommer mycket att hända.

Elvira ska ha namngivning och fyller 1 år!

Jag fyller 18 år, ska tatuera mig och ta körkort!

Förhoppningsvis får vi en lägenhet. Om vi köper en eller om vi lyckas få en hyresrätt återstår att se.

Vem vet jag kanske får stå på scen och uppträda inför publik i år? Kanske, kanske inte, ingen vet!

Men hur som helst så måste ni ju få se hur underbart söt min prinsessa var igår!



Guld body och vita strumpbyxor :) Vad gillar ni guld rosetten på huvudet?



Mina två prinsessor :) Så fina ♥



oxfile med duchesse som Andrea och hennes mamma till lagade igår och det var bland det godaste jag ätit i mitt liv. Underbart gott var det.

Ni måste ju få se bild på hur Elvira ser ut idag



Jeans och en stor tjock tröjja, luvan på huvudet ser nästan ut som en liten hiphop brud eller?

Hur tror ni hon såg ut när jag frågade om hon var pappas lilla hiphop tjej?



Jaa jag e pappas hiphop tjej!

Haha hon är för söt min lilla tjej! Sen får vi väl se om hon börjar lyssna på hiphop eller hård rock det gör hon som hon vill!

Så jag säger Gott Nytt År och hoppas på ett bra 2011

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: tess

Så himla söt!! =))

2011-01-01 @ 15:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0