Ointressant dynga

Under två timmar tid har jag tänkt att jag ska blogga och jag har suttit vid datan senaste timmen men det har lixom inte blivit av. Jag har öppnat webbsidan med blogg.se kollat statistiken och sen gått in på facebook. Sen så har jag gjort så ett par gånger och inte riktigt orkat skriva något. Nu gick jag in på facbook igen men konstaterade att detta inlägg inte skriver sig själv.

Andrea och hennes mamma och och tränar för första gången i år. Jag är ensam hemma med Elvira. Ingen större utmaning med tanke på att hon sover. Så jag sitter här vid datan och väntar på att Andrea ska komma hem för det finns ju inte så mycket annat att göra. Slå sig ner i soffan och glo på tv ensam låter ju inte så roligt och det är lite för tidigt för att sova.

Det börjar bli ett par personer som blivit vän med mig på facebook pga min musik. Jag tycker det är jättekul att se att det finns människor som gillar det jag gör.

Jag har ju även en Sida på Facebook så för att komma till min sida "Jimmyh" på facebook,Klicka här!

Jag har seriöst börjat få studio abstinens så jag måste ta och spela in en låt snart. Och det blir väl roligt för er som gillar min musik om jag släpper något nytt! Tycker det var för länge sen nu!

Det har vart en riktigt hård dag på jobbet idag. Och min chef frågade mig om jag skulle skriva om det på min blogg idag så jag får väl göra det. Visste inte ens att han visste att jag hade en blogg?

Mycket man inte vet här i livet men hur som haver så var det sjukt mycket att göra på jobbet. Vi har inte hunnit sitta ner någonting utom på lunchen och det behövdes vill jag lova. Tror både jag och min kollega höll på att somna när vi väl kunde sätta oss ner.

Nu känner jag att jag bara skriver en massa skit som inte någon kommer vara intresserad av att läsa iaf och om du väl kommit ända hit i texten så kan jag säga grattis att du tog dig igen. Nej nu tänker jag inte snacka mera skit så jag får väl leta reda på någon bild jag kan dela med mig av!



Jag och Andrea den dagen vi blev tillsammans för drygt 2 och ett halvt år sedan.



Och denna bild är ifrån våran fyra månaders dag! På ett sätt är det väldigt skönt att slippa det där håret. Kanske låter konstigt men det är nästan skönt att ha Alopecia Universalis. Slipper ju bry sig om "huvudsaken"

Nu kom Andrea hem och här gör jag ingen nytta! Ska sluta mata er med dynga.

God natt

Peace

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Anonym

känns som du lakt Bloggen på hyllan...

2011-01-14 @ 23:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0