Pappas prinsessa

Nu är det söndag igen. Vart denna vecka tog vägen kan man ju fundera över. Känns som att det nyss var måndag och man stängde av larmet på morgonen. Av någon anledning kräver jag sjukt mycket sömn nu för tiden. Jag har inte somnat efter klockan 10 någon dag på hela veckan. Inte ens nu på helgen. Men i morse vaknade jag riktigt tidigt. Vaknade 20 i 7 och kännde att det var lika bra att gå upp eftersom att jag ska upp halv 6 imorgon så är det lika bra att inte sova för länge dagen innan. Men nu ska jag sluta babbla på och lägga upp lite bilder.



Bilden är tagen för ett par dagar sedan. Elvira ville inte ligga på rygg i sin baby sitter. Men gissa varför hon egentligen vred på sig till sidan?



För att kolla på tv. Hon är helt otrolig. Om man har tven på brukar hon oftast göra vad som helst för att se bilden. Hon vrider sig och sträcker sig åt alla olika håll för att få ögonen mot bilden. Söt unge!



Och idag har Elvira legat på sin filt. Det är en kanin på filten om man trycker på kaninens öra så låter det. Sen så har hon fjärilen precis framför sig och ena vingen sticker ute. Den var rolig att bita på.

Hon är så rolig när hon ligger på mage för först så kämpar hon för att komma fram och tycker det är roligt men sen efter en stund så blir hon arg när hon inser att hon inte kommer någon vart! Min prinsessa!




En glad tjej!

Tv kväll med La ink och Solsidan. Vad jag ska göra fram tills de börjar återstår att se!

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Felizia

Elvira är så söt!!!:) hoppas allt är bra:)

2011-01-24 @ 10:41:01
Postat av: tova

åh vad söt!

2011-02-21 @ 10:58:22
URL: http://tovaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0