Pappa jag kan flyga



Min busunge!

Idag var det så lite att göra på jobbet så att jag fick sluta klockan halv 11. Det var härligt det!

Sen dess så har Jag skrivit på en låt. Jag har börjat fundera på att skriva 3-4-5 stycken låtar och sen spela in alla samtidigt och släppa dom med en veckas mellanrum. Tror det kan bli nice!

Har även vart på stinsen idag och köpt kostym och fin skor. Jag som går i arbets byxor hela dagarna och slänger på mig mjukisar så fort jag kommer hem har nu köpt kostym. Och så äger jag faktiskt 5 stycken shortor nu. Det går bra nu, kompis det går bra nu. Haha

Fredag hela dagen och imorgon är det baby sim! Andrea ska få ta massor med bilder imorgon när vi badar.

Har ni tur så får ni se mig i kostym sen också!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med mina älskade!

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Tess

Det låter härligt! Hoppas ni får en härlig dag!

Kram =)

2011-03-04 @ 22:33:31
Postat av: o:)

Haha, va söt! jätte fin bild ! :)

2011-03-06 @ 00:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0