Andrea uppdaterar

Eftersom Jimmy är lite halvdålig på att skriva om Elviras bvc besök och hennes framsteg tänkte jag att jag kan göra det eftersom jag inte längre har någon egen blogg att skriva i.
Och ni som struntar i Elvira och bara vill läsa om Jimmy, kan ju hoppa över dessa inlägg, haha.

Elvira har fått för sig att mamma inte duger längre och äter bara när pappa matar. Det har resulterat i ett par kaosartade dagar då Jimmy behövt komma hem från jobbet för att hon vägrat äta. Men det är väl roligt att hon tycker om sin pappa...Mindre roligt för mig...

Vi var iaf på bvc för vanlig mätning och vägning.
Hon går upp fint i vikt och ligger helt enligt kurvan.

Elvira nästan 7 månader
Vikt:
8150 g (+350 g)
Längd: 67,5 cm (+1 cm)
Homf: 43,5 cm (+1 cm)



Mammas stora tjej!
Vi ska även börja med välling till helgen för att försöka få bättre nattrutiner då hon vaknar lite väl ofta.
Förhoppningsvis går det bra.

Kan ju passa på att berätta att Jimmy var på körskolan idag också. Och det gick tydligen bra!
Nu ska vi nog gå och lägga oss, fan man orkar ju ingenting längre. Börjar bli gamla!
Måste förresten passa på och säga grattis till Elviras gudfar som fyller 18 idag!

God natt!

Kommentarer
Postat av: O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

sv: svårt att inte gilla låten, den är ju jättebra! :)



det är suuuuper med mig, självdå? :)

2011-05-08 @ 09:51:20
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0