en vecka semester

Det var ju alldeles förlänge sen jag skrev här. Har inte hunnit. Jobbat och slitit. Haft körlektioner och tvingats jobba över. Och dom få dagar jag väl kommit hem i tid så har jag velat lägga all min tid på mina underbara brudar. Nu håller Andrea på att lägga Elvira så jag passar på att sitta vid datan.

Fredag idag utan helg. Andrea och Elvira ska hem till Andrea´s mamma imorgon och vi har jätte mycket att göra på jobbet så jag ska jobba imorgon. Börjar klockan 06:30 som vanligt.

Jag har sagt att jag aldrig ska jobba på helger för att jag ska lägga så mycket tid jag bara kan på min familj men imorgon så skulle jag ändå bara suttit hemma ensam så jag passar på. Massa extra pengar så vi kan göra något roligt på semestern. Underbart!

Haft sjukt ont i magen hela veckan. Känns som jag börjar få magkatarr igen men från och med i morgon så är jag ledig fram tills den 7e juni så då ska jag vara ledig i en vecka och bara mysa med min flickvän och dotter. Fyller 18 år nästa vecka! Då blir det en sväng till Salong betong för att göra min första tatuering samt boka tid för min andra tatuering.

Som sagt så har denna vecka vart ganska stressig och eftersom att jag vet att jag ska ha semester nästa vecka så har jag inte orkat gå på högvarv. Det känns som jag halv sovit hela dagarna och jag har sovit lite på nätterna men igår tog min kropp verkligen slut. Jag somnade klockan 7 i går kväll och gick upp klockan 6 i morse. Nu är jag iaf piggare men kan inte va vaken för länge. Ska upp klockan 5 imorgon.

Det ska bli så skönt med semester. Bara jag, Andrea och Elvira tillsammans i en hel vecka! Underbart!



Du är så underbart vacker min kära dotter! DU börjar bli stor nu, tiden bara flyger förbi, du är snart 8 månader gammal. Pappa älskar dig!

pusspåre

Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

Goddag! vad trevlig dina inlägg verkar vara. kommer definitivt läsa dina inlägg lite mer. =P Hoppas du har en rolig dag :p

2011-06-28 @ 22:17:23
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0