Pappa Ledig

Tjena! Den första september gick jag på pappa ledighet. Nu ska jag vara hemma med Elvira tills januari sen är det dags för henne att börja på dagis. Jag har ingen lust alls att släppa iväg henne men dom växer upp fort och det är svårt att hänga med! 

när jag fått rutin på pappa ledig heten så kanske jag börjar skriva här igen. Vi får se hur mycket tid jag får och vad den används till!

Nu är Andrea och Elvira på baby sim och jag ska väl slänga in dom ny tvättade kläderna i garderoben.

Ni får ha det bra! Glöm inte att gå in på http://bokstavsbarnforening.blogg.se

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej!

Ja, blogga gärna vidare. Jag läser gärna. Har en 13 åring som nu utreds för ev ADHD. Jag vill lära. Jag har själv 41 år nyss fått diagnos ADD. Mitt liv har varit en kamp. Som jag förstår att även ditt varit. Du verkar nu vara en underbar pappa! Ta hand om dig.

Mvh Cia

2011-09-04 @ 12:26:41
URL: http://www.ciasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0