förlåt

hejsan har inte skrivit sen julaftons natten fy på mig. ta er tid att läsa de här nu för det här blir långt.  vi börjar på julafton då vaknade vi runt 9 så gick vi upp och åt gröt med andrea´s mamma. mys mys. vi gjorde vell inte så mycket satt i soffan sen öppnade vi lite julklappar jag fick present kort på statoil för att andrea´s mamma tycker det e jobbigt när jag alltid klagar på att jag inte har någon disel. hon e gullig hon min svärmor. av andrea fick jag 500 kr. tack till min älskling. andrea fixade sig sen åkte vi till väsby. arne (min morbror) var redan hos oss. sen senare så kom leffe ( min andra morbror) margit ( leffes fru) och min morfar. han är mycket piggare nu och han var ovanligt mycket me. han pratade och hängde med och ställde massa frågor så de var roligt för han var helt borta förra julen men nu har han slutat med alla mediciner det var dom som gjorde han så knasig. men han börjar bli gammal så de e ju tråkigt att veta att han inte finns så länge till. vi åt massa julmat och sen var det ju dags för kalle anka för första gången på platt tv. massa mys. sen öppnade vi alla julklappar. jag fick pengar till en bas till bilen. jag fick en bockseringslina och en reflexväst. pappa tyckte de va bra med en bockseringslina med tanke på att jag legat i diket förut om ni läst min blogg tidigare så har ni redan läst om det. jag fick ett par kallsonger presentkort på bio och kista. en parfym och en deo. sen komemr jag inte ihåg avd jag fick men massa saker iaf. nu hoppar vi över till juldagen. vi vaknade på morgonen och va inte alls hungrig så jag dissade frukosten och rökte lite istället. jag och min underbara älskling hoppade in i duschen sen av de ju faktiskt dags för bio med mamma och pappa. roligt att få umgås med dom, träffar dom ju nästan aldrig längre. de e ju lite synd men de e också väldigt skönt. vi kollade iaf på bio i kista och vi såg vi hade iaf tyr med vädret igen. men innan filmen åt vi donken och så gick jag ut och rökte. pappa sa men vafan du rökte ju precis. jaja vi åkte hem iaf och myste massa. sen komemr jag inte ihåg vad vi gjorde mer igår. men det blev en tuff natt men massa känslor och galenskap. somnade inte fören kl 3 *suck* pappa väckte oss vid kl 10 idag. vi åkte till kungenskurva. mohahah visste ni att kurva på polska betyder hora. så på polska blir det kungens hora jätte roligt ju. jaja vi gick in på brl och köpte en dubbel 12" bas 


den fina saken ska in i bakluckan på bilen. det stod på hemsidan att den kostade 1998kr så jag skulle inte ha råd med den. men när vi kom till butiken så stod det "dubbel 12" bas av märket gas för 998kr. produkten avr felmärkt. 
när vi kom till kassan och jag skulle betala sa en som jobba där till sin kolega den där är felmärkt den kostar igentligen 1998kr. men på skylten stod det 998kr så jag betalade 998kr och var glad jag tjänade alltså 1000kr på den affären. blåsta dom blev haha det var roligt det. vi gick till elgiganten och jag fick panik jag dör när det är folk överallt. pappa stannade på elgiganten medans jag och andrea gick till mediamarkt. andrea köpte en ny telefon och när vi var klara där så ringde jag pappa och det var fortfarande kaos på elgiganten han stod kvar i kön så vi satte oss och väntade på han. när pappa kom och hämtade oss så hade han köp en gps till min bil. tack tack pappa. vi åkte hem och åt lite. sen drog vi upp till linus och hällsade på dexter det lilla monstret. sen åkte vi vidare till stinsen och kolalde lite och nu sitter vi hemma hos mig alla 3 ska vell åka och träffa rikard snart. men de va vell det jag ville ha sagt ha det bra allihop och läs och kommentera. pusspåre


Kommentarer
Postat av: Albin'

Kul att du äntligen har skaffat en bas! :D

2008-12-26 @ 23:20:00
URL: http://sopstation.blogg.se/
Postat av: Sanna

ohh yeeh vilken tur du hade :D

2008-12-27 @ 18:39:33
URL: http://coldshy.blogg.se/
Postat av: Linus

BRA GREJER:D(A) <3 I LIEK:D

2008-12-27 @ 19:12:16
URL: http://linos.blogg.se/
Postat av: Jimmyh

Ser ni en liten röd bil som hoppar och låter så är det jag. Basen kopplas in innan lovet är slut. Pusspåer<3

2008-12-27 @ 20:32:20
URL: http://jimmyhh.blogg.se/
Postat av: stoffe

faan va roligt för dig jimmyh!! Måste åka med dig när du kopplat in de<3

2008-12-27 @ 20:35:15
Postat av: Morbor Arne

TJABA! Häftigt med basen, har du hittat ström till stereon? Tror nog du behöver en Booster för att det ska bli bra tryck i basen. Kolla med Leffe om han har något gammalt som ligger..Grattis på 5-månaders dagen å hälsa Andera. /Morbror Arne

2008-12-27 @ 20:48:01
Postat av: jimmyh

har redan slutsteg sterion får ström men den måste fixas lite. de kommer bli bra tryck med slutsteget. puss påre

2008-12-27 @ 20:58:50
URL: http://jimmyhh.blogg.se/
Postat av: sara

nice saker :P

2008-12-27 @ 21:14:52
Postat av: Matilda

Låter som du har haft det trevligt i jul kul :) kramar

2008-12-28 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0