åh fy fan

tjenare tjenare.  fy fan vilken dag.  jag avr i skolan gjorde ett matte prov sen åkte jag hem till rikard. vi satt och lirade nya need for speed och sen skulle vi ut och äta pizza på vägen hem blev de värre. vad tycker ni dags för vinterdeck?



ja så blev de när jag skulle sakta ner från 50 till 30. usch för 30 vägar:D tog ju då 30 minuter att gräva sig fram och kunna komma lås de va en jävla upplevelse men de va bara att ta fram spaden och köra. drog tillbax till rikard och fortsatte spela. sen stod rusta på shemat sen va de åka och hämta andrea på rotebro station. vi har vart på stinsen och sen va vi ute och åkte lite pulka. en liten tråkig uppdatering men men. ha de bra och sov sött puuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Håkan

ny form ser jag. snygt!

2008-11-26 @ 21:26:27
Postat av: Cimarosa

Älskling<3

Tänkte bara säga att det faktiskt är jag som skapat denna design, ska väl fixa lite mer..men lite förbättring iaf... Så, nu har jag skrytit färdigt.

Ville bara berätta att jag är här och att jag älskar dig!

2008-11-26 @ 22:16:17
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Cimarosa

Förresten, tycker inte ni att bilden på Jimmy när han hoppar med cykeln är sjukt häftig? =P



Nu ska jag sluta störa!<3

2008-11-26 @ 22:17:37
URL: http://cimarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0