50 onödiga frågor

50 onödiga frågor
1. Hur mycket pengar har du på din mobil: 222,23kr
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan: ja
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag: dagen har bara börjat men jag sov ju med andrea så det måste bli hon
4. Hur lång är du: 170
5. Vilken är den senaste filmen du sett: Hälsoresan
6. Hur löd ditt senaste sms och vem var det ifrån: haha okej :) <3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms: beror väll på till vem
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda: dom e så gifta man kan bli
9. När såg du senast din mamma: igår
10. Icke godkänt i något ämne: jajamensan
11. Mvg i något: man kan ju drömma

12. När vaknade du idag:  7
13. Vilken är din favoritplats: på moppen i bilen på cykeln och vid andrea :)
14. Vilken plats föredrar du minst: sjukhus börjar jag tröttna på
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år: någonstans
16. Hur stor är din säng: 160 cm :)
17. Vad sover du i: Beror vell på om man behöver vädra eller inte. haha:)
18. Hur många kuddar har du i sängen: 4-5 kanske
19. Var har du bott/bor: Väsby
20. Tycker du om kinamat: nee
21. Tycker du om kaffe:  mumsigt :)
22. Vad dricker du helst till frukost:
Kaffe
23. Kan du spela poker: Hälst med kläder :)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig:
japp men inte bara person nummer utan vi har diabetes och adhd båda två :)
25. Vill du ha barn: jag både vill och ska
26. Kan du några andra språk än svenska: Swedish :)
28. Föredrar du havet eller en bassäng: bassäng
29. Vad spenderar du helst pengar på:  de brukar ju gå till bilen. om jag vill eller inte spelar ingen roll.
30. Äger du dyrbara smycken: de tror jag inte
31. Kan du rulla med tungan: nej

32. Vem är den roligaste människan du känner: Känner allt för många sköna lirare
33. Vad har du för ringsignal: danish - kvar här i dimman
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten: ett par skor har jag sätt
36. Kan du byta olja på bilen: ja vem skulle annars göra det?
37. Vilken var den senaste boken du läste:
läste väll populärmusik från vittula för ett bra tag sen i skolan
38. Dansar du i bilen: wtf. jag brukar konsentrera mig på att köra.
39. När var du i kyrkan senast: ja när min kusin döptes runt 2001 kanske?
40. Hur många hål har du i öronen: 0
41. Har du någon piercing: Nej
42. Har du någon tatuering: Nej
43. Har du provat droger? Inte mer än min medicin
44. Röka eller snusa: slutade i vintras
45. När blev du av med oskulden: 07 va de nog
46. Har du pojkvän/flickvän: jajamensan
47. Har du ett bra sexliv: om jag har :o :)
48. Vad är ditt mobil nummer:
112
49. Vad ska du göra ikväll: De vet man aldrig
50. Har du några syskon:
jajamensan 2 stycken


Kommentarer
Postat av: sandra and u know it

sv; hm.. ja vene du kanske inte är någon som vaknar av solljus, men om jag hade glömt dra för draperierna hade jag iallafall vaknat :P så en sådan behöver jag :)

2009-04-15 @ 20:08:00
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: sandra and u know it

sv; glömde berätta att man kan ställa larm också för att vara på den säkra sidan :P

2009-04-15 @ 20:08:51
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0