För mycket fyrhjuling snack?

Hejsan. jag vet inte men nu verkar mina inlägg bara handla om fyrhjulingen men jag e ju så sugen på att få köra med den.







så nu fick jag upp bilderna bakifrån och framifrån.

HAr en köpare på moppen från småland om han kommer och hämtar moppen imorgon så åker jag och hämtar fyrhjuling direkt efter. men jag vet inte om han kommeroch köper fyrhjuling han sa att det nästan avr säkert men det känns inte riktigt så jag vet inte varför. men håller tumamrna att jag efter helgen kommer kunna skriva här att jag köpt en fyrhjuling. håll tumamrna för min skull.

Men om vi ska strunta i fyrhjulingen så har det inte hänt så mycket annars. eller jo. andrea har lärt sig att vaxla det är ju bara galet bra. hon är så duktig min älskling. hon kommer nog börja köra moppen under veckan så då får ni bilder på den också.

Blir det ingen fyrhjuling i helgen så ska jag åka med andrea och hennes mamma och kolla på sommar stuga i sala. med pool och alltihoppa. galet nice.

har inget mer att säga nu men håll tumamrna för att jag ska få fyrhjulingen i helgen.

pusspåre


Kommentarer
Postat av: Emilia

håller tummarna :)

2009-04-24 @ 17:13:08
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0