Har tröttnat

ja jag har tröttnat på moppen. Den var en leksak och ett färdmedel men sen jag fick bilen så blir det aldrig av att åka moppe. det är lixom inge roligt längre och jag behöver den ju inte som färdmedel så nu tänkte jag köpa en ny leksak.

först får ni en bild på moppen som jag nu ska göra mig av med. Inte bara en tår i ögonen



Nu till leksaken jag ska köpa.



Just precis en eu fyrhjuling. hur kul blir inte det att köra en sån :)

Jag har tittat på den här och en likadan fast svart på blocket. den svarta var lite dyrare men då ingick 2 hjälmar och ett lås. den har bara gått 70 mil och den här har gått 140.

Jag hoppas att någon av dom vill byta mot min moppe annars måste den säljas först och det kan ju ta sin tid. då kanske fyrhjulingarna redan blivigt sålda. men jag har iaf skickat ett mail till dom och hoppas få svar snarast. Ska prata med pappa imorgon. jag tror jag kommer få en iaf :) det vore gaaaaalet roligt. så vad tycker alla. vore det inte skit nice att dra runt med den i sommar??

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Pamela

hahaa =) gud vad kul!

2009-04-20 @ 09:43:20
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0