kaos i kallabaliken

Ja hela dagen har varigt kaos. tro mig. Jag vaknade 1 i natt och var extremt låg. jag kände att jag inte skulle hinna
ta prov innan jag svimmar så jag gick direkt upp till köket och tog glass med cola sås och när det tog slut öste jag 
på med sirap. jag satte mig i sängen för att och jag var så kallsvettig så att svetten droppade ner på golvet. jag 
kände mig halvt borta men la mig i sängen igen efter att jag ätit och somnade om. På väg till skolan blev jag stoppad 
av polisen vilket ni kan läsa i inlägget under det här. Efter som att jag stod still hos polisen i 25 minuter så han jag 
inte äta någon frukost. direkt till skolan alltså. Väl i skolan var det lugnt. efter skolan så åkte jag direkt för att kränga 
om till sommar däck på bilen. jag drar kortet men det funkar inte. drar det igen och igen, funkar fortfarande inte. Jag 
åker ner till edsberg centrum gör ett kontoutdrag. jag har över 1000 kr på kortet så varför gick det inte att betala 
800? jag försökte ta ut 1000kr men då står det på bankomat skärmen. Max summan för ut tag under denna vecka 
har överstigits. Fan det är inte sant tänkte jag. måste allt gå åt helvete samma dag? Detta inebar ju att jag inte 
kunde äta någn mat och jag åt ju ingen frukost  så jag började känna mig svim färdig. Jag ringer Andrea och hon 
erbjöd sig låna ut pengar till att äta så jag åkte dit hämtade pengarna och drog till solna centrum för att äta. direkt 
efter till andrea och lämna bilen. Så fort jag var klar med det kom pappa och hämtade mig så åkte vi till sjukhuset 
men allt var bra så det var väll det ända positiva med hela dagen. Nu sitter jag still och vågar fan inte röra mig mer. 
vet ju aldrig vad som kan hända. vi kan ju "lugnt" säga att dagen varigt kaos. men du. 

Pusspåre



Kommentarer
Postat av: Emilia

SV: Taha jo vi vet! Vi sa verkligen i början: Vad vi än gör så ska vi inte spruta tändvätska på elden...

Men såklart glömde vi bort det, smarta som vi är. Som tur är så blev det ingen olycka, får tänka till lite mer nästa gång :)

2009-04-16 @ 18:51:58
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: Pamela

Oj, du har verkligen inte haft en bra dag.. jobbigt att allt ska gå åt helvete. Jag skulle inte heller vilja röra mig efter en sådan dag.. Hoppas du får en dag när du har en massa tur i stället =)

2009-04-17 @ 08:48:02
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0