min dolda talang

Ja precis hur många här visste att jag kan köra enhjuling :)



Skryter jag för mycket nu? svårt att dölja stoltheten :)

En liten fin bakhjulsbild



har så svårt att köra på 2 hjul och ha båda fötterna på pedalerna.



Så ja nu funkar det bra eller nej. fötterna si tter rätt men hur var det där men att åka på 2 hjul.

Idag har jag varigt i skolan och slöat lite. det var ju skönt det. Efter det åkte jag hem och tänkte cykla. jag börjar klä på mig sen ringer matilda och säger att hon blivigt utelåst. jag hämtar henne sen åker vi hem till mig och träffar linus. jag cyklade och matilda tog dom här fina bilderna jag nyss la upp. jag och matilda åkte hem till henne för att hon skulle byta om tills hon skulle på gympa. hennes lillebrors kompis kände igen mig och han hade nyligen fått diabetes så det var jätte trevligt att få prata lite med honom. och dela med sig utav sina erfarenheter. 

Nu kom jag och andrea precis hem från gymmet och nu sitter jag här och chattar med madeleine. de gör inte du nananananana. haha. nej nu ska jag glida vidare och du.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: madeleine

ha,ha,ha Du är bara för gullig om man nu får uttrycka sig så till en cool kille =) Tycker du kör enhjuling hela tiden, även med din tvåhjuling. Hi,hi

2009-04-14 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0