röd älskling nummer 2

Nu är det dags att ta farväl av moppen. jag la upp den på blocket. länken finns i inlägget nedanför det här. 
Moppen låg på blocket i 10 minuter innan första killen hörde av sig han bor i småland men tänker åka hela vägen hit för att köpa den. sen ringde en från lidingö som ska ringa igen på fredag är det kvar då så kommer han och kollar på den. Hoppas jag blir av med den i helgen så jag kan köpa fyrhjulingen i helgen. ja alla vet ju hur moppen ser ut såden behöver ni ingen bild på men fyrhjulingen ska ni få se. jag är den ända som är intresserad av den enligt ägaren så den kommer förhoppningsvis bli min den kostar 14 000



Nu krånglar det så att jag inte kan lägga upp bilderna på den fram ifrån och bakifrån men så här ser den ut.

Kommer bli galet roligt.

ni får ha det bäst. 

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fifan vad kul med fyrhjuling!



SV: taha bra att någon tycker så iaf :)

2009-04-23 @ 20:34:17
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: madeleine

Måste hålla med att den är coolare än moppen =)

2009-04-23 @ 21:11:35
Postat av: madeleine

ooops! Hoppas inte den som ska köpa din moppe läser min kommentar... kan försämra försäljningsvärdet ;)

2009-04-23 @ 21:13:00
Postat av: Pamela

kul med fyrhjuling, den är verkligen fin. Hoppas att du kan köpa den i helgen så du kan börja åka! =)

2009-04-24 @ 08:54:53
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: Åsa

go Jimmy!!! Fyrhjuling äger (tror jag)då behöver man inte hålla sig på vägarna.... /Åsa

2009-04-24 @ 11:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0