50 onödiga frågor

50 onödiga frågor
1. Hur mycket pengar har du på din mobil: 243,37
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan: jag kysste andrea när hon åkte
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag: ted, jonas och robban
4. Hur lång är du: 170
5. Vilken är den senaste filmen du sett: ja de va ett tag sen men nu glor jag på polisprogram

6. Hur löd ditt senaste sms och vem var det ifrån: "jodå lite" henke
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms: ringa andrea, smsa annars
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda: gifta
9. När såg du senast din mamma: idag
10. Icke godkänt i något ämne: massos
11. Mvg i något: nepp

12. När vaknade du idag: typ 10 väckte pappa mig
13. Vilken är din favoritplats: hm statoil mitt i natten :)
14. Vilken plats föredrar du minst: en plats där man är inlåst
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år: vart jag är vet jag då inte men förhoppningsvis har jag ett hus min fru och mina barn då.
16. Hur stor är din säng: 160
17. Vad sover du i: björn borg
18. Hur många kuddar har du i sängen: 4-5 tror jag.
19. Var har du bott/bor: stockholm
20. Tycker du om kinamat: bara kyckling spätt i jordnötssås
21. Tycker du om kaffe: om jag gör :)
22. Vad dricker du helst till frukost: om jag måste dricka så blir det coola :) men andrea bruakr inte tillåta mig.
23. Kan du spela poker: jo fö fan
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig: japp och samma sjukdommar. 2 av dom iaf.

25. Vill du ha barn: det är som att fråga om påven är katolik. ja jag vill ha barn.
26. Kan du några andra språk än svenska: neheru.
28. Föredrar du havet eller en bassäng: bassäng
29. Vad spenderar du helst pengar på:  vadå helst. jag tankar min bil sen är pengarna slut.
30. Äger du dyrbara smycken: dyrbara för mig eller värde i kronor?
31. Kan du rulla med tungan: de känns onödigt

32. Vem är den roligaste människan du känner: ja. vette fan.
33. Vad har du för ringsignal: sony ericsson standard
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten: vet att jag har ett par skor sen vet jag inge mer.
36. Kan du byta olja på bilen: vem skulle annars göra det?
37. Vilken var den senaste boken du läste: läser inga böcker. räknas bilsport :)

38. Dansar du i bilen: jag ahr fullt upp med att köra
39. När var du i kyrkan senast: typ när min kusin döptes år 2001 tror jag. eller kanske när min bror konfirmerade sig. ingen aning. är inte där varje dag iaf...
40. Hur många hål har du i öronen: bara hål jag hör med.
41. Har du någon piercing: nej
42. Har du någon tatuering: inte än
43. Har du provat droger? inte mer än mina mediciner.
44. Röka eller snusa: har gjort båda
45. När blev du av med oskulden: ja va 14
46. Har du pojkvän/flickvän: jajamensan
47. Har du ett bra sexliv: dum fråga :)
48. Vad är ditt mobil nummer: 112
49. Vad ska du göra ikväll: ikväll? klockan är fan 3 på natten.
50. Har du några syskon: ja

50 helt onödiga frågor vill jag lova. men vad gör man inte när man inte kan sova.

pusspåre

Kommentarer
Postat av: Mamma Mellitus...

Heej!!!

Tycker du skriver fantastiskt bra,realistiskt&öppet..d märks att du skriver med hjärtat..Vem e jag då???Tina heter jag,37år,mamma till sebbe 15år,diagnos adhd+diabetes,som du säkert vet,så finns d dagar som är bra,och dåliga..när sebbe fick diabetes så var han såå risig,ja kan ibland klandra mig själv,för att jag inte var uppmärksam,har själv diabetes sen 84-men var inte så sjuk som sebbe.Nu handlar vår vardag om att sebbe ska lära sig&förstå sin diabetes,vet själv hur d e me tjat&förmaningar,då stänger man av!han tar sitt insulin&blodsocker själv,men har svårt att komma ihåg när,så ja måste hela tiden hålla koll&påminna.Mvh Tina.

2009-08-10 @ 07:14:01
URL: http://misslibra.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Sv: Haha :D

2009-08-10 @ 10:14:20
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0