bara för att jag inte kan sova behöver jag inte sova

rätt kronglig mening där alla måste ju sova men det jag menar är att om jag är vaken hela natten så behöver jag inte sova hela dagen. gick väll upp för en halv timme sen och jag somnade runt halv 7 så det blev 4 timmars sömn iaf. idag är det måndag och andrea åker ju imorgon så vi (jag ska försöka hjälpa till) ska städa hela lägenheten så den är fräch när dom kommer hem igen. annars så ska jag bara mysa massor med andrea så att jag ska få så lite abstinensbesvär som möjligt när hon är borta men hon har tankat mobilen med comviq amigos så de blir till att snacka en hel del i telefon iaf. på onsdag ska jag träffa jonas. var verkligen skit längesen vi va med varandra. typ innan jag blev tsm med andrea. alltså mer än ett er sedan. men nu måste jag äta frukost och så blir det massor med fler uppdateringar under dagen. och som jag alltid säger :) pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0