ber en bön

hittade en ny låt med ken ring idag.



jag blir så rörd. vi har cancer i våran släkt också men det är inte det jag blir rörd av. utan det att ken sitter och gråter när han sjunger man ser tydligt i slutet hur tårarna rinner ner för hans kind. trots att han gråter så lyckas han genomföra hela låten. tycker de känns mycket mer personligt när man ser hur han visar sina känslor. älskar låten. jag måste köpa ahns nya skiva. spelar ingen roll om man kan ladda ner alla låtar den ska köpas. sitter och trycker på replay på youtube nu på låten den e så fin.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Jag hittade din blogg och har fastnat här den senaste timmen. Din historia är så berörande och orättvis. Jag inser hur stark du är men även hur lyckligt lottad du är som har Andrea vid din sida. Denna låten, och allt jag läst om dig, får det att tåra sig i ögonen.

Jag vet inte vart jag ville komma med den här kommentaren mer än att jag tänker på dig, trots att du är en total främling, det du skriver styrker andra, och jag tror även att det styrker dig själv att få dela med dig om dina tunga, men även lyckliga stunder i livet. Lycka till i framtiden!! //Lisa

2009-08-27 @ 21:25:03
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0